דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המונדיאל כמנוף לזוגיות טובה יותר 

מאת    [ 11/06/2010 ]

מילים במאמר: 785   [ נצפה 3011 פעמים ]

הנה זה עומד להתחיל, חודש ימים של גביע העולם בכדורגל בדרום אפריקה. זה קורה אחת ל- 4 שנים. (בזה מסתכמת כל ההתמצאות שלי). גברים שנראים כחייזרים, שואגים בחבורה מול מסכי הטלביזיה עם פיצוחים ובירה ועוקבים בהתלהבות אחר הנבחרת האהודה עליהם.

החלטתי לסייע לכם כבני זוג לעבור את התקופה בשלום ואף לנצל את ההזדמנות ולמנף אותה לזוגיות טובה יותר. נשמע בלתי אפשרי? זה אפשרי מאד.

היום יש כבר יותר נשים שמגלות עניין בכדורגל ואף הולכות לצפות במשחקים במגרשים. אך יש להניח שהן לא הרוב. תקופה זו חורגת מהשגרה הרגילה וחריגה מהשגרה אין בה כל רע. כמו תקופות של מילואים, נסיעות לחו"ל במסגרת העבודה וכד'.

אם האישה לא מצטרפת להנאה והעניין שיש במונדיאל, יש להניח שהזוגיות, המשפחה ומטלות הבית ידחקו הצידה לטובת החבורה הגברית המרוכזת כולה בכדור המתרוצץ בין רגלי הכדורגלנים שעל המסך.

אם היחסים ממילא לא משהו, אז זה כבר לא משנה וממש אין טעם לחפש עוד נושא לריב עליו ומה שיציל את הזוגיות זה טיפול זוגי לאחר המונדיאל.

אך אם היחסים בין בני הזוג בזמנים שכתיקונם הם טובים אז הנה כמה עצות חשובות שיעזרו לכם לשמור על היחסים הטובים מבלי שתצטרכו להיכנס למאבק כוחות מיותר לחלוטין:

ראשית, כדאי להתכונן לכך נפשית שזו תקופה זמנית מיוחדת ולזרום איתה כי אין טעם ללכת נגד וכך צריך להתייחס אליה. כמו כל דבר גם כאן, יש לזה התחלה וגם יש לזה סוף. זה מסתיים בסוף וכדאי לזכור את זה. זה מקל לדעת את זה במיוחד, לנשים שבחבורה. ולגברים, כדאי לראות שכשהאישה נושאת בזמן הזה את רוב העבודה והנטל, כדאי לתת לה הערכה על זה ולא לקבל את זה כמובן מאליו.

אם יש חלוקת תפקידים בין בני הזוג בטיפול בילדים ובמטלות הבית, כדאי לדבר ולתכנן מראש שינוי בחלוקת התפקידים כדי לא ליפול עליו באיזו משימה דווקא בזמן שהוא צופה עם חבריו במשחק שחשוב לו. יש גם אפשרות, זה לא בלתי אפשרי, לשחרר אותו בתקופה הזו מחלק מתפקידיו. אין צורך להיות פולניה, אפשר לוותר על החשבונאות והפנקסנות.

פרגון- אני מציעה לנשים לפרגן לבני זוגן עם רשות אמיתית את הכייף וההנאה שיש להם מהכדורגל. בדיוק כמו שכדאי בזמן שגרה לפרגן פעילויות נפרדות לשני הצדדים עם חברות/חברים, עיסוקים נפרדים, ספורט או תחביבים. בן הזוג רק יוקיר את זוגתו ויודה לה על כך מאד.  בן זוג מסופק ורגוע יעניק אח"כ אפילו בעצמו וביוזמתו והאישה תרוויח בגדול גם לאחר שהמונדיאל יסתיים. הוא ישב ליד חבריו בהנאה ויתגאה בזוגתו שתחיה שמפרגנת לו את המשחקים.

ולך האישה, אל תסתובבי עם פרצוף חמוץ ותהיי אומללה ומסכנה שהבעל לא נותן לך תשומת לב ולא משקיע בבית. אל תחפשי מי צודק. זה לא יעיל. קחי את זה כהזדמנות נפלאה גם עבורך לבלות וליהנות בעצמך ואל תהיי המלצרית שצריכה להגיש כיבוד לחבר'ה, אם את לא רוצה. בטח לא לשבת ולדאוג שהבית מתלכלך. תבקשי מבעלך שידאג לניקיון לאחר שהמשחק מסתיים. זו הזדמנות טובה לרענן קשרים עם חברות שמזמן לא נפגשת איתן או עם קרובי משפחה. את יכולה לבלות עם ספר טוב, לעשות ספורט, להיפגש בבית קפה עם חברות או לעשות אמבטיה טובה או כל דבר כיד הדמיון הטובה עליך.

את גם יכולה לנצל את הזמן ולעשות דברים שדחית כבר מזמן ולא הספקת לעשות אותם מפאת חוסר זמן והשגרה השוטפת העמוסה והמעייפת.

כדי לא להרגיש שהזוגיות נעלמת כליל בתקופה הזו, אתם יכולים לקבוע דייט ביניכם למפגש זוגי, בבית או מחוצה לו ולתכנן מראש איך תבלו ביחד. אפשר אפילו לתכנן דברים שלא עשיתם מעולם או שמזמן לא עשיתם ביחד שגרמו לכם בעבר הנאה משותפת. זה אפילו יהיה רווח משולש מהמונדיאל,  הבעל ייהנה מהמשחקים, את תרוויחי בעל מרוצה, מוקיר תודה ומפנק וגם תחזירו את הרומנטיקה ליחסים ביניכם. הציפייה לקראת הפגישה והבילוי עצמו יכולים להכניס התרגשות וריגושים חדשים שאולי כבר מזמן לא היו ביניכם. לא כדאי? בוודאי שכדאי!

סקס- גם כאן ההרגלים ושגרת חיי המין שלכם יכולים להשתבש עקב המשחקים. דווקא פה כדאי לנצל את שבירת השגרה ולעשות דברים מיוחדים אחרים שיכולים דווקא לגוון את חיי המין שלכם. אפשר גם פה לתכנן מראש זמנים אחרים לסקס, נצלו זמנים שונים מהרגיל, נצלו הזדמנויות חטופות, שנו מקומות והתנסו בדברים חדשים. זה רק יכניס ריגושים, חושניות, חשק ואולי טעם של עוד.

ולמהדרין, למשקיעות במיוחד, אפשר אפילו להתעניין מי זו הנבחרת החביבה על בן זוגך, מה עולה במשחקיה ולשמוע את החוויות שיש לו מהמשחקים. גם אם כדורגל זה הדבר האחרון שמעניין אותך והוא מתפלא על השאלה בכלל, את מתעניינת בו בדיוק כמו שאת מתעניינת בעבודה שלו, בחברים, עיסוקיו וכד'. להתעניין בבן הזוג ולהכיר את עולמו זו דרך מצוינת להעמקת הקשר וליצירת קרבה ואינטימיות.

אז ראינו שלא רק שאפשר לא לקלקל את היחסים הזוגיים בתקופת המונדיאל אלא אף אפשר למנף את היציאה מהשגרה והתקופה המיוחדת הזו ליצירת יחסים טובים יותר, מלאי הנאה וסיפוק.

לקבלת סדרת הטיפים איך להתאהב בבן זוגכם, לחצו על הקישור

 

בהצלחה ותבלו יפה!

 

אריאלה מלצר הינה מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, מנהלת מכון רעות ברחובות אשר מעניק ייעוץ וטיפול זוגי, טיפול משפחתי ואישי. כמו כן, שרותי גישור בסכסוכים במשפחה ובגירושין, הדרכה לאנשי מקצוע, הרצאות וסדנאות בזוגיות לזוגות ולפנויים פנויות, שליטה בכעסים ועוד. אריאלה מלצר, עובדת סוציאלית קלינית,M.S.W , מומחית בטפול זוגי עפ"י גישת האימאגו, פסיכותרפיסטית, מגשרת, 29 שנות ניסיון כמטפלת בתחנה לייעוץ נישואין וחיי משפחה, כמנהלת מרכז למניעה וטיפול באלימות במשפחה ובקליניקה פרטית. טל'. 08-9470691 http://www.reut4u.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב